Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pannaBle | użytkownik

imię i nazwiskoAgnieszka adresgdzie nogi poniosą xD zarejestrowany12.01.2007 @16:29:56 ostatnio na stronie14.11.2015 @17:53:03


Polecam:

http://zabkaxxl.digart.pl ~zabkaXXL
http://xwihtexangelx.digart.pl ~XwihteXangelX
http://turystka.digart.pl ~turystka
http://ishtar.digart.pl ~Ishtar
http://fotoangel.digart.pl ~fotoangel
http://goatz.digart.pl ~GOATZ
http://xstachu.digart.pl ~xstachu
http://aleksandracupcake.digart.pl ~aleksandracupcake
http://tanatos.digart.pl ~Tanatos
http://obcomfort.digart.pl ~obcomfort
http://mateuszjerzyk.digart.pl ~MateuszJerzyk
http://magrad.digart.pl ~Magrad
http://jasmina.digart.pl ~jasmina
http://iwonapinkosz.digart.pl ~IwonaPinkosz
http://gosia777.digart.pl ~gosia777
http://cafla.digart.pl ~Cafla
http://czarnooka88.digart.pl ~czarnooka88
http://1maliniak1.digart.pl ~1maliniak1
http://anz.digart.pl ~AnZ
http://bociek.digart.pl ~Bociek
http://casse.digart.pl ~casse
http://hinagiku.digart.pl ~Hinagiku
http://cran.digart.pl ~cran
http://czarnooka88.digart.pl ~czarnooka88
http://faces.digart.pl ~faces
http://finoff.digart.pl ~finoff
http://ganmma.digart.pl ~Ganmma
http://michaladamski.digart.pl ~michaladamski
http://motylek47.digart.pl ~motylek47
http://nariko.digart.pl ~Nariko
http://naybet.digart.pl ~naybet
http://obcomfort.digart.pl ~obcomfort
http://paprotka75.digart.pl ~paprotka75
http://smiled.digart.pl ~smiled
http://wisnia89.digart.pl ^wisnia89

Ulubione:
http://www.digart.pl/zoom/932859/podasz_pileczke.html ... genialne spojrzenie
http://www.digart.pl/zoom/1014848/index.html "krótka historia o chłopczyku który trzymał marzenia w misce do mycia nóg"
http://www.digart.pl/zoom/914125/Shoes_please.html "Shoes please"
http://www.digart.pl/zoom/993558/Black_Flag_7.html "Black Flag 7"
http://www.digart.pl/zoom/991266/Black_Flag_6.html "Black Flag 6"
http://www.digart.pl/zoom/786495/kocha_lubi_czaruje_.html

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7785350
digarty85 komentarze3868 posty na forum15

komputer / sprzęt
lumix fz7

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~EveMeryczna    03.12.2007 @16:13:14
po pierwsze : statystyki są nieważne.
po drugie: modeli w życiu nie brakuje... zawsze ktoś/coś się znajdzie....
po trzecie: dla chcącego ,nic trudnego :P
~EveMeryczna    03.12.2007 @16:07:06
Kobitko .
Rób zdjęcia , rozwijaj się. Sięgaj do wnętrza , szukaj tam obrazów.

a ja i tak się dziwię ,że ostatnie moje prace mogą się podobać, bo zupełnie nie mam weny. jestem ślepa . i nawet nie ma kiedy zdjęć robić , bo gdy z domu wychodzę to jest ciemno i jak wracam -również.
pf.. okropność ^^

powodzenia życzę : *
~Piciej    02.12.2007 @00:23:35
Ty już dobrze wiesz czym ;] pannoBle aka Agnieszka :P
ostatnio edytowane: 2007-12-02 08:16:39
_______
But don't forget the blessing is in the struggle....
~pHary    01.12.2007 @22:28:43
zachyt u znacznej liczby ludzi, mających "oko" (włączając w to ludzi z laboratorium fot.) sugerowałby jednak odmienny pogląd niż u szanownej, no cóż ... może to kwestia gustu, więc , dyskusji rozwijać (wg. zasady) nie zamierzam.
Jęśłi mrówka ma niedobór ostrości, proponuję zerknąć na "pszczoły" - a kolor zielony może napełni lekką nutą spokoju...
~pHary    01.12.2007 @13:52:40
... jak K O B I E T A oczywiście...
~pHary    01.12.2007 @13:52:05
Dzięki za głos w sprawie mrówki, a co do ostrości , to "nie ma w życiu rzeczy idealnych" choć przyznam, że temat główny czyt.: mrówka jest ostry, a drobna nieostrość poza jeszcze bardziej podkreśla ostrość mrówki. Ta nie-ostrośc ma też swój urok... jak kobita
~Pawelson87    01.12.2007 @11:53:43
hoho ;p dzieki ale nie jestem profess... wiec nie ma sie czego spodiewac ;] ale dzieki
^PannaDekadencja    01.12.2007 @11:50:02
)
~26em    30.11.2007 @15:28:41
Ok. (;
_______
Wszyscy artyści to prostytutki #
~26em    30.11.2007 @15:13:37
Tak, owszem ;p, ale pewnie zaś z niedociągnięciami, ale mam nadzieje, że są one mniejsze ;d xp.
_______
Wszyscy artyści to prostytutki #
~26em    30.11.2007 @14:58:22
Dziękuję , za wyczerpującą ocenę (:
Małe sprostowania to nie jestem ja (; a to miało byc w starych klimatach, wiec dlatego pewnie niektóre elementy moga wydac sie brzydkie, typu buty....maja juz na koncie dobre paretnascie lat ;d [to mojej kumpeli mamy]
Pozdrawiam serdecznie.
_______
Wszyscy artyści to prostytutki #
~michaladamski    30.11.2007 @10:12:39
dzięki bardzo
~Cafla    28.11.2007 @20:30:32
Ah, jego grzywacz... No cóż, to dodaje mu tego pedalskiego uroku ^^
_______
The Betting vs Sexual Propaganda
Sundochi vs Kafura
Moja głupota vs Moje zboczenie
~Cafla    28.11.2007 @14:06:16
Według mnie jest to bardziej kwestia twarzy, niż włosów. Bo mój tata też ma dłuygie włosy i to do łopatek, a jak baba raczej nie wygląda... :D
_______
The Betting vs Sexual Propaganda
Sundochi vs Kafura
Moja głupota vs Moje zboczenie
~Onaczylija    25.11.2007 @20:39:21
ocena "dobra" - juz jak sama nazwa wskazuje - jest dobra ...
nie mysle wiec,ze trafna jest twoja uwaga,ze nisko twoje zdjecie ocenilam.
Pozdrawiam
~Samanka    25.11.2007 @10:51:02
pozdrawiam
_______
...wszystko trwa tylko chwilę....
~Wojtky    24.11.2007 @12:40:13
pewnie tak
ciesze sie ze sie podobają filmy i prace.
Przenioslem niedawno profil i prace też powoli przenosze, więc zapraszac będę do komentowania/krytykowania prac. ale w nowej galerii
~Wojtky    24.11.2007 @12:00:08
wg mnie tez 5 najlepsza i wawa jeszcze ;D
~Wojtky    24.11.2007 @11:56:53
ale jak na nie traafilas, przeciez ne imam ich w opisie/profilu :D
~Wojtky    24.11.2007 @11:18:01
oszz ty !
~Wojtky    24.11.2007 @11:17:40
a skąd je znasz! :D
~Wojtky    23.11.2007 @21:06:00
FK? a co to (bo ja nie z miasta) a nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem
~Wojtky    23.11.2007 @20:01:28
http://www.expanium.digart.pl/
mój stary profil, tam są
~EveMeryczna    23.11.2007 @18:00:02
to jestem spokojna ^^
~EveMeryczna    23.11.2007 @15:51:09
bo NIE nie usunęłam. tzn. ,że usunęłam.

coś w stylu :" dlaczego idziesz wolno? - bo nie szybko" : P
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 25 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt